Problem zwiększonego zużycia paliwa i związanych z tym kosztów dotyczy nie tylko właścicieli samochodów osobowych, ale również właścicieli flot samochodowych. I jeśli w pierwszym przypadku zwiększone zużycie jest związane z pracą konkretnego silnika spalinowego, to w drugim przypadku dla koncernów samochodowych problemem jest coś innego - kradzież lub spusty paliwa.
Dzięki nowoczesnym systemom monitorowania kontaktowego i satelitarnego operatorzy mogą monitorować zużycie paliwa wg wybranych obiektów na odległośći. Jednym z wydajnych sterowników mechanicznych pozostają czujniki zużycia paliwa, które są montowane na przewodzie paliwowym i w zależności od konstrukcji mogą przekazywać informacje w czasie rzeczywistym za pośrednictwem systemu nawigacji satelitarnej.
• Pasuje dla pojazdów bez dostępu do zbiornika paliwa, w celu instalowania czujnika poziomu paliwa
• Wahania paliwa w zbiorniku nie mają wpływu na wskazane dane
• Wyświetlanie godzin pracy silnika w różnych trybach pracy
• Niższa cena w porównaniu do innych czujników
• Nie wyświetla poziomu paliwa w zbiorniku
• Montaż z odcinaniem przewodu powrotnego paliwa
• Modyfikuje układ paliwowy
• Pasuje dla pojazdów, w których nie ma dostępu do zbiornika paliwa w celu zainstalowania czujnika poziomu paliwa
• Wahania w zbiorniku paliwa nie mają wpływu na odczyty
• Pozwala wykrywać spuszczania paliwa z "przewodu powrotnego paliwa"
• Wyświetlanie godzin pracy silnika w różnych trybach pracy
• Montaż bez odcinania przewodu powrotnego paliwa
• Nie modyfikuje układu paliwowego
• Nie wyświetla poziomu paliwa w zbiorniku
• Wyższa cena w porównaniu do innych czujników